پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119194
به‌خاطر استقلال مجبور شدم اتومبيلم را بفروشم
تاریخ انتشار : 1393/07/20 09:40:51
نمایش : 1349
هافبک تيم استقلال گفت: «باشگاه استقلال من را در اين مدت خيلي اذيت کرد و مجبور شدم اتومبيلم را بفروشم.»
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جاسم کرار در خصوص مشكلات چند روز اخيرش عنوان کرد: «من خيلي سخت کشيدم. ۱۰ روز است که از ۸ صبح تا ۴ بعداز ظهر شخصا به اداره ماليات مي روم ولي هرگز باشگاه در اين زمينه به من کمک نکرد. من اتومبيلم را فروختم تا پول مالياتم را بدهم که به سال ۹۰ تعلق داشت.»



وي ادامه داد: «من به خاطر استقلال، تيم ملي عراق را از دست دادم. در عراق جو خطرناکي عليه من وجود دارد و اين مساله براي من خيلي دشوار است. به خاطر مشکل خروجي نتوانستم به تيم کشورم بروم. الان مردم هموطنم مي گويند که تيم ملي کشورش را دوست ندارد و عاشق تيم استقلال است.»



کرار افزود: «باشگاه من را در اين مدت خيلي اذيت کرد. از باشگاه هاي عراق و امارات پيشنهادات خوبي دارم. هواداران بدانند اگر ماشينم را نمي فروختم نمي توانستم از کشور خارج شوم. من بدترين روزهاي زندگي ام را سپري مي کنم. متاسفانه همه اين مسائل را باشگاه استقلال مي داند. البته قلعه نويي و هواداران را دوست دارم اما با اين روند مي گويم خداحافظ استقلال. ضمن اينکه بايد بگويم از کل باشگاه هاي ايران پيشنهاد دارم.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html